Întrebări despre comenzi și livrare.

Există o valoare minimă de comandă?

Nu, nu există nicio valoare minimă de comandă.

Ce fac dacă coletul meu nu ajunge?

Când comanda dvs. va pleca din depozitul nostru, vă vom informa printr-un email și un SMS care va confirma expedierea. Dacă coletul dvs. nu ajunge în maximum șapte zile lucrătoare, în ciuda confirmării expedierii, vă rugăm să contactați serviciul nostru de asistență clienți prin:

Email: [email protected]
Telefon: 0724 833 838 (apelul este taxat conform tarifelor operatorului dvs.)
Angajații noștri se află la dispoziția dvs. de luni până vineri, de la 11:00 până la 18:00

Se poate anula o comandă plasată?

Da, comanda poate fi anulată, vă rugăm să contactați prin whatsapp sau telefon: 0724 833 838 (apelul este taxat conform tarifelor operatorului dvs.), de luni până vineri între orele 11:00 – 18:00.
Puteți să trimiteți la acest număr și un mesaj prin care să solicitați anularea, în acest caz vă rugăm să nu uitați să includeți în mesaj numărul de comandă și numele pe care s-a efectuat comanda.

Întrebări despre returnare și schimbare produs

Cum procedez pentru a returna sau schimba un produs?

Mai întâi verificați dacă produsul este eligibil pentru returnare conform ”termeni și condiții”, apoi completați formularul de returnare, bifând opțiunea corespunzătoare.
Produsul trebuie returnat în aceeași stare în care a fost livrat, nu poate avea urme de utilizare, în ambalajul original, până cel târziu în a 30-a zi calendaristică de la data primirii.
Va trebui să suportați costul direct al returnării în valoare de 30 lei, ce reprezintă transportul coletului de la adresa la care a fost livrat până la depozitul KEOSmart și sunteți de asemenea responsabil pentru diminuarea valorii în cazul manipulării și/sau utilizării produsului.
Se rambursează doar valoarea produselor nu și taxele de transport în contul indicat de dvs. în maxim 3 zile lucrătoare bancare, din momentul în care produsul intră în posesia noastră.
Vă rugăm să țineți cont că produsele ce sunt prelucrate manual pot avea imperfecțiuni sub forma unor mici zgârieturi sau ușoare deteriorări/denivelări ale materialului, acestea nu se consideră defecte de fabricație și condițiile de garanție nu se aplică. Totuși și în aceste cazuri puteți solicita returnarea produsului în termenul de 30 de zile conform ”termeni și condiții

Pot cumpăra un alt produs pe care să îl achit cu banii proveniți in urma unui retur?

Da, se poate achita un produs cu banii proveniți în urma unui retur, condiția este ca imediat după ce înregistrezi comanda să ne contactezi prin email la adresa [email protected], sau telefonic la nr 0724 833 838 pentru modificarea rambursului.

Despre cupoane

Ce sunt cupoanele și la ce ajută?

Printr-un cupon de reduceri poți beneficia de o ofertă speciala, disponibilă doar pentru tine. Cu un cupon poți să  primești o reducere la un produs sau la întregul coș, și astfel nu mai plătești prețul întreg ce este afișat pe site. La KEOSmart cupoanele sunt sub forma unui cod pe care utilizatorul îl introduce înainte de a apăsa butonul ”Plasează comanda”. Pe baza codului valoarea totală a coșului de cumpărături este recalculată pentru a include reducerea oferită prin cupon.

Cum se utilizează cuponul?

1. Mai întâi pui în coș produsele pe care dorești să le cumperi. În cazul în care cuponul este oferit pentru un anumit produs, trebuie sa se afle în coș și acel produs.
2. Poți introduce codul cuponului în pagina ce îți prezintă conținutul coșului, în câmpul ce apare lângă butonul ”Aplică cuponul”, sau poți să îl introduci chiar în pagina de finalizare, deasupra ”detalii de facturare”, lângă ”Ai un cupon” este un link ”Dă clic aici pentru a-ți introduce codul” care după ce dați click pe el afișează câmpul ce permite introducerea codului cuponului și butonul ”Aplică Cuponul”
3. După apăsarea butonului ”Aplică Cuponul” poți vedea reducerea calculată și noua valoare a totalului de plată.
4. Mai departe continuă procesul normal de plată luându-se în considerare noua sumă.