Despre modalitățile de plată acceptate pe site-ul nostru

Puteți alege una dintre următoarele modalități de plată:

  1. Numerar la livrare (plata ramburs)
  2. Plata online cu cardul tău de debit sau de credit
  3. Transfer bancar (ordin de plată)

1. Plata la livrare

  • Este modalitatea ideală când doriți să efectuați plata în numerar. Nu trebuie decât să ai banii în numerar conform comenzii tale și sa îi înmânezi curierului care asigura livrarea, în schimbul produsului tău

2. Plata cu cardul

  • Se efectează online cu cardul de debit sau de credit, în condiții de siguranță deplină ca și în cazul tranzacțiilor realizate la un bancomat sau în magazine prin sistemul POS.
  • După ce ai pus în coș tot ceea ce doreai și apeși butonul finalizare comanda, vei fi direcționat către pagina securizată a procesatorului de carduri, unde trebuie să introduci datele cardului. Procesatorul de carduri verifică datele cardului și îți solicită autorizarea plății prin sistemul 3D Secure. După ce autorizezi plata prin 3D Secure suma este blocată în contul atașat cardului. Noi, în calitate de comerciant, suntem notificați că plata a fost autorizată, și vom procesa comanda în termenul afișat pe site. Coletul va fi predat catre firma de curierat, după care se va încasa suma blocată. Cu alte cuvinte, atunci când comanzi și autorizezi plata, banii din contul tău nu ajung direct la noi, ci sunt blocați de către procesatorul de carduri urmând a fi încasați după ce comanda pleacă de la noi. Acest lucru se poate verifica prin AWB-ul creat și predarea coletului către firma de curierat.
  • În cazul în care din diferite motive nu finalizezi plata, comanda este anulată în mod automat în următoarele minute.
  • Beneficiezi de o reducere fixă de 10lei la coșul de cumpărături când utilizezi această metodă de plată. Reducerea se aplică până la o valoare a coșului de 500lei, iar când depășești această valoare ai transport gratuit.

3. Transfer bancar (ordin de plată)

  • Prin această modalitate poți să faci plata direct în contul nostru bancar. Te rog folosește ID-ul comenzii tale ca referință de plată.
  • Plata se face numai în baza facturii proforme trimise de KEOSmart pe adresa de e-mail asociată contului după care s-a efectuat comanda.
  • ATENȚIE! Comanda nu va fi livrată decât după ce banii nu ajung în contul nostru. În cazul în care banii nu sunt în cont după 5 zile lucrătoare de la data efectuării comenzii, aceasta va fi anulată.